Sunday, November 16, 2008

DSAI dan Patung Beliau

1 comment:

Anonymous said...

ni sorang lg perosak bangsa!mempergunakan bangsa sendiri untuk kepentingan peribadi!bongong!

nak jadi perdana menteri konon..cakap mmg pandai no.1 tp xboleh pakai.ada agenda untuk kepentingan sendiri..bangsa melayu ni dah la mudah terpedaya dan terpengaruh..

wahai DSAI klu sayangkan bangsa sendiri, xpayah jd PM pun boleh..ingat senang ke nak jd PM urus negara berbilang kaum n banyak sensitiviti ni?cakap boleh la nak bg keamanan dan keadilan untuk semua konon.cakap mmgla senang tp nak implement tu susah wahai DSAI!!bersatu kita untuk maju..ni untuk personal interest mn dia sayang bangsa dia..xboleh pakai!

penyokong2 pun jgn la terlalu taksub sgt..semua pemimpin mmg ada buat salah..mmg kita manusia xlari dr kesilapan dan kealpaan.bukan setakat DSAI je buat salah pemimpin lain juga..tp kita kenalah buka minda celik hati otak sihat untuk menilai mana yg baik dan buruk..bukan menyokong membabi buta.

malaysia dulu mempunyai pemimpin disegani dunia dan brilliant minded, TUN DR MAHATHIR.sy mmg penyokong TUN.TUN jg manusia biasa yg penah buat salah tp beliau banyak berjasa untuk bangsanya sendiri..sbb kita nak tengok TUN perfect bila ada silap skit mulalah macam2 tohmahan dan kritikan.itulah manusia xpernah bersyukur!HIDUP TUN DR MAHATHIR!